Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2008 15:30 - С невероятните архитектурни кадри на Николай Казаков
Автор: ddima Категория: Изкуство   
Прочетен: 3045 Коментари: 3 Гласове:
0





Снимките са взети от фото форум 
http://photo-forum.net/bg/index.php?APP_ACTION=GALLERY_IMAGE&IMAGE_ID=8177&USER_ID=805

Happy Rizzi Hause е малък комплекс от чудновати сгради, кръстени на техния архитект, американецът James Rizzi. Не само фасада, но и вътрешната архитектура е в този стил!

image

Elbberg Campus | Hamburg

image
British Museum, London II

image
Museo de las Ciencias Principe Felipe, Valencia

image

Radisson SAS, Frankfurt

image
много  heavy-металска сграда 
image

Архитект  Frank O.Gerry, един от най-добрите архитекти на нашето време.

image
Интересна фасада
image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Случайно попаднах тук
27.04.2008 15:00
но това което видях ме впечатли приятно!
Разкошен постинг!
Благодарности!
цитирай
2. ddima - Благодаря iliada !
27.04.2008 17:05
Честито Възкресение!
Николай Казаков е един от любимите ми фотографи.
цитирай
3. inamay - ..*
05.05.2008 12:17
И аз попадам тук случайно... но много ми хареса и ще идвам постоянно!
А някои от фотографиите на Казаков са в компютъра ми. Не всеки може да снима архитектура и да покаже с фотографията си замисъла на архитекта...
Поздрави! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ddima
Категория: Други
Прочетен: 530593
Постинги: 135
Коментари: 670
Гласове: 9097